სოციალური მედის მართვა ბიზნესს ეხმარება გაციფრულებაში, მომხმარებელტან კომუნიკაციაში და გაყიდვების სტიმულირებაში რადგან სოციალური მედია დიდიხანია გახდა ჩვენი ყოველდღიურობის განუყოფელი ნაწილი და ამ მიზეზით არაერთი დიდი თუ პატარა ბიზნესი ცდილობს მარკეტინგული სტრატეგია და კომუნიკაცია მართოს საკუთარ მომხმარებელთან სოციალური მედიის გამოყენებით

დღეს დღეობით არაერთი სოციალური ქსელი არსებობს და თითოეულ მათგანს თავისი სპეციფიკა და აუდიტორია გააჩნია ამიტომ რეკომენდირებულია საკომუნიკაციო სტრატეგიის დაგეგმვის დროს გათვალსიწინებული იყოს აუდიტორია, კონტენტი და TOV (tone of voice)

ხშირად მცირე და საშუალო ბიზნესისათვის დიდი გამოწვევა და სირთულეა რამოდენიმე თანამშრომლის დამატება რომლებიც უზრუნველყოფენ კონტენტის შექმნას ყოველდღიურ ადმინისტრირებას და პროფესიონალურ რეკლამირებას. ალბად დაგვეთანხმებით რომ მსგავსი ამოცანის შესრულება ერთი ადამიანისთვის რთულია და თითქმის შეუძლებელი იმ ხარისხის დადება რაც კონკურენტებისგან გამოგარჩევთ

ამიტომ უმჯობესია საკუთარი სოციალური მედის მართვა ანდოთ პროფესიონალებს რომლებსაც აქვთ გამოცდილება, დაგეგმავენ საკომუნიკაციო სტრატეგიას და გაგიზიარებენ ყოველთვიურ შედეგებს

ჩვენ შევისწავლეთ ქართული ბაზარი, სხვადასხვა კომპანიების სამუშაო მეთოდოლოგია გამოწვევები და შევქმენით ჩვენი უნიკალური სამუშაო მიდგომა. თანამშრომლობისათვის იხილეთ კონტაქტი

სოციალური მედის მართვა

თქვენის სოციალური მედის მართვაზე იზრუნებენ

  • ციფრული მარკეტერი და კრეატიული დირექტორი – რომლებიც დაგეგმავენ საკომუნიკაციო სტრატეგიას;
  • ქოფირაიეთერი – რომელიც დაწერს და შეადგენს სწორ მესიჯებს;
  • სოც.მედია მენეჯერი – რომელიც ყოველდღიურად უპასუხებს შემოსულ შეტყობინებებს და კომენტარებს;
  • გრაფიკული და მოუშენ დიზაინერი – რომლებიც შექმნიან პოსტერებს, ფოტო და ვიდეო კონტენტს;
  • რეკლამის მენეჯერი – რომელიც პასუხისგებელი იქნება სასურველ აუდიტორიაზე სწორად გარეკლამებაზე;